Expertis

Vi är en framstående aktör inom vår bransch och delar stolt vår expertis och kunskap med andra. Genom att använda våra strategiska insikter, tekniska kunskaper och operativa förmågor löser vi era utmaningar på bästa sätt. Vår flexibla och ständigt utvecklande metod är kärnan i vår företagskultur och vi strävar alltid efter att vara ledande inom vårt område.

E-handel
Vi är ledande i den föränderliga e-handelsbranschen och hjälper våra kunder att nå långvarig framgång. Hos oss finner du några av de mest framstående experterna inom e-handel under samma tak.
Digital marknadsföring
Vi har samlat den bästa seniora expertisen inom digital marknadsföring och performance marketing. Vi strävar alltid efter att ha en full-funnel och integrerad strategi för att imponera på våra kunder vid varje touchpoint.
CRM & MA
Med en datadriven metod hjälper våra konsulter er till mätbar tillväxt. Vi levererar långsiktigt värde genom vår unika expertis och djupa kunskap om CRM.
Digital transformation
Kärnan i vår verksamhet är att möjliggöra digital transformation. Dra nytta av våra flexibla experter för att stötta ert ledarskap inom change management och driv företagets tillväxt.
Analys
Genom mätning vet vi hur man skapar värde. Vår metod genomsyras av data och ständigt lärande så vi kan fatta snabba beslut med precision – och förbättras varje dag.
Marknadsföringsteknik (MarTech)
Vi tror på att förena kreativitet, handel och teknik för att skapa magi. Teknologi är en viktig del av den ekvationen och våra oberoende experter kan guida er till det som behövs för att stärka er verksamhet.
Kundcase
Läs mer om hur vår expertis har gjort verklig skillnad för några av Nordens mest framgångsrika varumärken, återförsäljare och e-handelsföretag.
Hur vår expertis har hjälpt våra kunder att lyckas
+300%
Intäkter
Filippa K
Under två år växte intäkterna från e-handel med 4x medan Beyond Retail hanterade och växte det digitala teamet. En digital transformation av hela företaget hade påbörjats.
+166%
Incremental Omnichannel ROAS
Gina Tricot
Skiftet av strategi och resultat som följde markerar en viktig milstolpe för Gina Tricot på sin resa mot att bli en riktig omnichannel-återförsäljare. Nu är de ett steg närmare att fånga det verkliga värdet av kampanjerna och ta kontroll över antalet besökare.
+145%
CRM-intäkter
Happy Socks
Intäktsökningar från CRM uppnåddes genom att skapa ett nätverk av program inom Marketing automation som följde kundresan.
Hör av dig
Vill du veta mer om hur vi kan utveckla er digitala kapacitet, öka lönsamheten och driva tillväxt?