1) Stärk er varumärkespositionering
2) Identifiera och engagera fler konsumenter
3) Öka köpfrekvensen
4) Öka den genomsnittliga orderstorleken
5) Få kunderna att stanna längre
Våra tjänster
- CRM Manager, Head of CRM, CRM & Loyalty Manager
- Marketing Automation Specialist, Email Specialist
- Utvärdering & teknikval, upphandling Martech
- CRM audit, benchmarking & due dilligence
- Strategi för lojalitetsprogram
- CRM Manager, Head of CRM, CRM & Loyalty Manager
- Marketing Automation Specialist, Email Specialist
Få djupare insikt i era kunder och deras beteende
Vår datadrivna metod leder till mätbar tillväxt, och vi levererar långsiktigt värde genom vår expertis och djupa kunskap om CRM. Våra konsulter är experter på att förbättra er CRM-strategi och kan hjälpa till med operativa resurser för kampanjer och kundresor. Vi erbjuder analyser, implementeringar, utvärderingar och genomföranden för att öka kundretention och livstidsvärde. Med vår hjälp kan ni förstå era kunder och deras resor bättre och fokusera på vad som skapar mest värde för er.
Vad våra kunder säger
”Att arbeta med Beyond Retail och Carl-Johan har varit avgörande för vår CRM-strategi. Hans expertis i att genomföra en omfattande CRM-granskning har gett oss ovärderliga insikter i våra nuvarande system och processer. Carl-Johans noggranna arbete med att utveckla vår kundlivscykelstrategi har förändrat hur vi engagerar oss med våra kunder, vilket har förbättrat både kundanskaffning och kundlojalitet. Dessutom har hans arbete med lojalitet och marketing automation effektiviserat våra insatser, vilket har resulterat i mer effektiva kampanjer och ökad kundnöjdhet.”
Joakim Larson
Chief Operating Officer, CDLP